26 Eylül 2013 Perşembe

online filmlerin yeni adresi



Bu kadarda net konuşuyorum . E elbette bizde bunu alim biri olarak bu sektörlerden birine yönelmeliydik . Ve bende sinema sektörüne yönelmeye hüküm verdim .

Ancak bu sektöre yöneldiğimde ampec sorunu ile karşılaşma riski olduğunuda biliyordum . Full izletme hizmeti sunan websiteleri genel itibariyle bir bir kapatılıyordu . Bende online film izleme sitesi açmıştım . Ama bu bir sıkıntı değildi . Bende ampec e cazip sıkıntı teşkil etmeyecek filmleri siteye eklemeye hüküm verdim . full film seyretmek isteyen ziyaretcilerimize yasal filmler sunuyorum . Ek Olarak hiç bir adult içerikde ya da erotik içerik bile barındırmıyorum .

Sitemde tamamiyle yasal olarak film izlemiş oluyorsunuz . Korsan sitelerden izleyerek korsana yardım sunmak adına benim sitemden yasal filmleri izleyebilirsiniz .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder